Ohjeet vahingonkorvauksen hakemiseen
Olemme korvausvelvollisia, jos verkkopalvelussa on ollut virhe (esimerkiksi nollavika tai pitkäaikainen yli-/alijännite on vaurioittanut laitteita). Käsittelemme korvaushakemukset tapauskohtaisesti. Ensisijaisena korvausperusteena ovat korjauskustannukset. Jos laitetta ei voida korjata tai korjauskustannukset ovat sen nykyarvoa suuremmat, voimme käyttää korvausperusteena vastaavan laitteen hankintahintaa.
Voit hakea korvauksia vahingoista meiltä tai omalta vakuutusyhtiöltäsi. Korvauksen saamiseen omalta vakuutusyhtiöltä vaikuttaa vakuutusturvasi laajuus.
Korvaushakemuksen teet vaivattomasti Palvelulomakkeidemme kautta
- Täytä huolellisesti korvaushakemuslomake.
- Erittele vahingot ja todenna ne esim. valokuvin.
- Liitä hakemukseen aina kuittikopiot, korjausarviot tai lausunnot ja valokuvat vahingosta.
- Lähetä korvaushakemus meille mahdollisimman pian vahingon havaitsemisen jälkeen (max. 1 kk).
- Säilytä rikkoontuneet laitteet korvauspäätöksen saamiseen asti.
Apuja ja neuvoja korvaushakemuksen täyttämiseen ja lähettämiseen saat arkisin asiakaspalvelustamme p. 829 0900.